söndag 19 april 2009

92,2

Trots påskens godisätande så visar vågen minus :) Känns bra! Var helt säker på att jag gått upp. Blev godis to-fre-lö-sö. GÅR ju bara inte att stå emot när barna får påskägg & inte vill ha! Jag var även duktig & köpte en massa godis på skärtorsdagen, tänkte på alla påskkärringar som skulle komma. Men tror du det kom nån? Nääää det fick jag äta upp själv.. :)

Jaja nog om det, har skött mig ganska bra under veckan iallafall, inte slunkit ner nå fikabröd så det är kanske därför man gått ner. Åsså har jag ju tränat & promenerat, det gör ju sitt oxå!

Igår hade jag en "svullodag". Blev Flygande Jakob till middag, Mums! En chokladkaka & en halv flaska vin. Mysigt värre!

Imorgon ska jag börja ta en promenad innan frukost. Passar på innan gubben far till jobbet så det blir att gå 06:30. Fast man är ju ändå vaken då eftersom lillstintan vaknar mellan 05-06.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar